Monday, June 4, 2007

De toate ...

Un apel telefonic la o agentie de turism:
- Faceti excursii in Egipt?
- Da, desigur...
- Spuneti-mi, va rog, ce tatiuni balneare sunt acolo?
- Sharm-eli, Hurgada, Taa, Nuveiba..
- Stop.. Nuveiba. Nuveba e bine!
- Cân doriti sa plecati?
- A, nu, nu plecam. Noi doar rezolvam integrame...

Un barbat si o femeie care nu se cunosteau imparteau acelasi
ompartiment intr-un vagon de dormit.
Dupa ce au trecut peste momentul initial de stânjeneala, s-au intins
sa doarma, el pe patul de deasupra, ea pe cel inferior.
In mijlocul noptii, barbatul se inclina in lateralul patului, o
rezeste pe femeie si-i spune:
- Imi cer scuze ca va deranjez, insa imi e foarte frig. Ati putea
sa-mi dati va rog inca o patura?
Femeie se inclina si ea in lateralul patului si, uitându-se in sus
spre el, ii face cu ochiul si ii spune:
- Am o idee mai buna, ce-ati zice daca numai pentru noaptea asta
ne-am considera casatoriti?
Barbatul, incântat, e de acord, dupa care femeia ii spune:
- Ia-ti singur o patura, trântor imputit ce esti!

Fragment dintr-un ravas: "Draga mea, intr-o mana tin poza ta, iar cu
cealalta ma gandesc la tine...!"

Dupa ce a examinat-o temeinic pe domnisoara, ginecologul spune:
- Deci, cand va vedeti sotul asta-seara ..
- Nu sunt maritata domnule doctor!
- Atunci, cand va vedeti logodnicul ...
- Nu sunt nici logodita...
- Sa zicem atunci, prietenul ..
- Nu am nici un prieten si, pana acum, nu am avut nimic cu vreun
barbat!
Ganditor, doctorul se duce la geam si priveste in zare.
Saturandu-se sa stea cu haidaragele in sus, duduia intreaba:
- La ce priviti atat de atent domnule doctor?
- Astept un pic! Ultima data cand s-a intamplat ceva asemanator, a
aparut la rasarit o stea!

Pãrinte, recunosc, am încalcat sfaturile pãrinteºti. Tata mi-a
interzis sã mã duc la acea casã de desfrîu,dar eu nu am putut rezista si i-am
trecut pragul.
- Urît, fiule, urît. ªi, desigur, ai vãzut acolo ce nu trebuia
sã vezi...
- Da, pãrinte. În primul rînd, l-am vãzut pe tata!



Cate lucruri stie o blonda sa faca? 70...(69 si cartofi prajiti)..


Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine...
isi aprindea tigara... Doamne sa scap berea din mana nu alta.... !!!


Parintii vin acasa, intra in camera copilului si vad iesind de sub
perna un colt de revista. Curiosi, scot revista si vad cu stupoare ca e pentru
sado-masochisti. Dupa un timp lung de gandire, tatal spune, incet: -
Eu zic sa nu-l batem...


Diriginta lui Bula il cheama pe taica-su la scoala. - Domnule Bula,
nu stiu ce sa ma fac cu fiul domneavoastra! Nu chiuleste, dar si daca vine la
scoala, tot degeaba vine! In clipa de fata e corigent la patru materii, deci
din nou repetent!
- Doamna diriginta, va multumesc pentru avertisment.
Ajung acasa si daca nu-l trezesc din bataie cu apa rece, sa nu-mi spuneti
mie... -
Domnule Bula, poate nu-i cea mai eficienta metoda, totusi! - Aveti
dreptate,

- Doamna... Lasati ca vad eu cum fac! Ajuns acasa, Bula-senior trece la
atac:
- Bulica tata, intoleste-te ca iesim in lume. Si-l duce pe Bula la
sex-club.
Mama, ce spectacol! Bulica avea ochii ca la rac: - Aoleu tata! Ce
raci!
Ce tzatze! Cin-le-o f.. p-astea, tata?
- Premiantii, tata, premiantii!

Un tip si o tipa in liftul unui hotel de cinci stele.Cand se intoarce
sa apese butonul pentru etajul la care dorea sa ajunga,barbatul atinge
cu cotul,absolut intamplator,sanii femeii.Ca sa-si ceara scuze,dar sa nu
fie> penibil,tipul zice:
-Doamna,daca si inima dvs.este atat de mare precum SANII,sunt sigur ca ma veti ierta! La care ea:
-Domnule,daca si penisul dvs.este la fel de tare precum cotul,eu stau la camera 214!

No comments: