Sunday, December 16, 2007

Cugetari




Intr-o zi am ajuns acasa mai devreme, vad un tanar alergand gol pe strada. L-am intrebat: "De ce faci asta?" Mi-a raspuns: "Din cauza ca ai venit prea devreme acasa, boule!"



Exista unele femei care in loc sa-i faca sa sufere pe mai multi barbati, asa cum e

firesc, se concentreaza asupra unuia pana il extermina. Acestea se numesc "fidele".



Inteligenta ma urmareste... dar eu sunt mai rapid.



Munca nu a omorat niciodata pe nimeni... dar de ce sa risti?

Traieste fiecare zi, ca si cum ar fi ultima. Apoi, intr-o zi, asa se va si intimpla.



Viata mea e ca un film care nu are distributia prea reusita. Si nu ii inteleg nici actiunea.



Eram asa de sarac cand am fost copil, ca daca nu eram baiat, nu as fi avut cu ce sa ma joc...
Femeile sunt ca medaliile olimpice: trebuie sa lupti pentru ele, apoi iti atirna de git o viata intreaga.



Timpul vindeca orice, insa nu e un bun chirurg plastician.

Un semn sigur ca ai imbatrinit este ca luminarile de pe tort costa mai mult decit tortul.



Mult mai multi barbati si-ar parasi nevestele, daca ar sti sa isi faca bagajele.



Nu conteaza daca esti sarac sau bogat. Conteaza sa ai bani!

Daca ti- e foame - maninca sare: o sa iti fie sete!

Stresul inseamna sa te trezesti urlind, apoi iti dai seama ca nu dormeai.



Nu ma duce pe mine in ispita, gasesc drumul singur.

Daca ajuti pe cineva, ai sa vezi ca isi va aminti de tine si data viitoare cind are nevoie de ajutor.

No comments: