Monday, January 28, 2008

Un batranel se duce la preot:
- Parinte, am pacate mari!
- Spune fiule, Dumnezeu e mare si iarta.
- Parinte, in timpul razboiului am ascuns un evreu in beci.
- Fiule, asta nu e un pacat, i-ai salvat viata. Mergi cu Domnul linistit
acasa.
- Da, parinte, dar i-am cerut 20$ pe zi.
- Fiule, asta nu este prea bine. Ai profitat de necazul lui. Dar totusi
i-ai salvat viata. Mergi acasa, tine post 2 saptamani si fa rugaciuni.
Omul pleaca, nu prea convins si dupa 5 minute bate din nou la usa
preotului. Intra si il intreaba pe preot:
- Parinte, crezi ca ar fi bine sa-i spun ca s-a terminat razboiul?
********************************************************************

Soacra-mea e ca ziarul.
- De ce, stie atit de multe noutati?
- Pe naiba, apare zilnic!
***************************

Un baietel il intreaba pe tatal lui:
- Taticule, cit costa sa te insori?
Tatal raspunde:
- Nu stiu, eu inca platesc...
*******************************

Un medic citeste in birou un ziar.
In spital este adus un tip cu o fractura craniana...
Sora medicala completeaza fisa si intreaba:
- Casatorit?
- Nu, am avut un accident.
*****************************

La Palatul Victoria se opreste badea Gheorghe cu bicicleta si o reazema de
gard si incepe sa caste ochii in jur.
Gardianul:
- Bade, ia bicicleta de-aici ca vin ministrii.............
- No, ca nu-i bai, i-am pus lacat!
**************************************

- Sotia mea afirma ca este foarte sanatos sa consum alimente crude.
- Da, nici nevestei mele nu-i place sa gateasca.
****************************************************

Un cuplu intra intr-un restaurant.
La una din mese, femeia il vede pe fostul sot.
- De sapte ani de cand ne-am despartit, bea intr-una, zice sotia.
- Asta-i o prostie, raspunde partenerul. Nimeni nu sarbatoreste atatia
ani! ***********************************************************


- Ce mai face barbatul tau?
- Ce-i spun eu.

No comments: