Wednesday, August 1, 2007

Bancuri si iar... bancuri

Un tigan si un roman isi fac case una langa alta. Isi cumpara exact

aceleasi materiale, mobila, etc si au facut casele identice. Peste un

timp stau ei de vorba.

romanul:

- Eu daca vand casa asta probabil o sa primesc 5 milioane de euro pe

ea.

Tiganul :

- A pai daca e asa, eu primesc 7 milioane de euro pe ea.

- Pai cum sa primesti tu 7 milioane pe ea daca a mea este identica si

valoreaza 5 milioane?

- Pai da, dar eu nu am vecini tigani!



- Alo?! Ghicitoarea Mama Omida?

- Da, manca-ti-as! Cine-i?
- Ghici !





- Un parlamentar devine subiectul unei anchete; respectivul

"economisise" in numai trei ani peste cinci milioane de dolari.

- Si?

- Si ceilalti parlamentari erau curiosi sa stie de ce a durat atata!





Un parlamentar iese agale din sala de sedinte si se intalneste cu un

coleg din opozitie care se plimba pe hol si-l intreaba soptit:

- Nici tu n-ai somn?





Pe vremea lui Ceausescu un tip intra intr-un magazin:

- Nu va suparati, aveti peste?

- Nu, aici nu avem carne, peste nu au alaturi...





La usa suna un tigan si intreaba:

- Nu aveti cumva vreo vechitura de care v-ati putea lipsi?

- Stai putin s-o chem pe soacra-mea!





Caut locuinta. Sa fie suficient de mare, ca sotia mea sa nu se mute

la maica-sa si suficient de mica asa incat soacra sa nu se mute la noi.





La tribunal se audiaza martorii:

- Cand ati vazut ca inculpatui intentioneaza sa-si arunce soacra de

la etaj, de ce n-ati intervenit?

- Pentru ca am vazut ca inculpatul este destul de puternic ca s-o

faca si singur...





- Soacra-mea e ca ziarul.

- De ce, stie atit de multe noutati?

- Pe naiba, apare zilnic.





Stii care-i diferenta intre curaj si tupeu?

Curajul inseamna sa te intorci acasa la miezul noptii, sa-ti vezi

nevasta asteptandu-te cu un maturoi in mana si sa o intrebi:

- Inca mai faci curat, sau tocmai te pregateai sa decolezi?

Tupeul inseamna sa te intorci acasa la miezul noptii, invaluit

intr-un nor de parfum, cu urme de ruj pe haine, sa-ti vezi nevasta

asteptandu-te cu un maturoi in mana, si sa-i spui:

- Nu te enerva, tu urmezi.

No comments: