Friday, August 24, 2007

Pur si.. simplu

Savantii au ajuns la concluzia ca, cele mai multe
vitamine se gasesc in ... farmacie.

Se spune ca cea mai mare curva de pe pamant ar fi
SPERANTA. Toata lumea traieste cu ea....

Doctore, ce aveti pentru ridurile mele?
Cel mai mare respect!

Alegerile sunt procedeul prin care oamenii liberi isi aleg stapanii.

La Radio Erevan , un ascultator amarat din Romania intreaba:
De ce trebuie sa strangem cureaua in perioada de tranzitie?
Radio Erevan raspunde: De gat.

In multime, la intrarea intr-o manastire, se aude un strigat:
Fratilor, eu merg! Eu merg din nou pe picioarele mele!
Spune, cum s-a produs minunea?
Mi-au furat masina!

Mai rau decat o pietricica in bocanc poate fi doar un
firicel de nisip in prezervativ.

Vechi proverb tibetan: Daca femeia ar fi buna, si Dumnezeu ar avea una.

Doctorul il intreaba pe unul dintre pacientii"sariti de pe fix":
Ia spune-mi, de ce te lauzi la toata lumea ca esti Napoleon, iar mie imi
spui ca esti Ludovic al XIV-lea?
Pe dumneavoastra nu pot sa va mint, sunteti medicul meu.

No comments: