Monday, February 26, 2007

CIA SI FEMEILE

CIA cauta sa angajeze
un agent-asasin. Dupa multe interviuri, teste etc, ramân 3 finalisti
pentru post: doi barbati si o femeie.

Pentru testul final,
primul barbat este dus lânga o usa de metal, I se da un pistol si i se spune:

"Trebuie sa stim daca
poti îndeplini orice misiune, indiferent de circumstante. Dincolo de
aceasta usa se afla sotia ta, asezata pe un scaun. Ucide-o!!!"

Barbatul spune:
"Glumiti!!! Nu mi-as putea ucide nevasta!!!" Atunci nu esti potrivit
pentru post, la revedere!

Al doilea barbat
primeste instructiunile, ia pistolul, intra în camera si dupa cinci
minute
de liniste, iese afara cu ochii în lacrimi si spune:

"Am încercat, dar mi-e
imposibil sa-mi ucid nevasta, îmi pare rau..."

Vine rândul femeii. I se spune ca trebuie sa-si ucida barbatul.

Ia pistolul, intra în camera si imediat se aud mai multe împuscaturi, apoi strigate,
troznete, lovituri în pereti. Dupa câteva minute, se face liniste, iar femeia
iese pe usa, stergându-se de transpiratie:

"Pistolul pe care mi
l-ati dat era încarcat cu gloante oarbe, asa ca a trebuit sa-l omor cu
scaunul."

Morala: Angajati FEMEI! Femeile isi fac treaba mult mai serios decat
barbatii !

No comments: