Tuesday, February 20, 2007

Pentru un inceput vesel de zi !!!

URSUL SI IEPURASUL
Un urs alearga dupa un iepure.Ursul:" Am sa te prind iepure idiot! "
Iepurasul: " Ba s-o crezi tu ! "
Amandoi traverseaza un camp si la un moment dat le iese in cale o
broscuta magica...
Broscuta : " Stop ! Sunt broscuta magica si pot sa va indeplinesc la
fiecare cate trei dorinte .Cine incepe ?"
Ursul: " Eu, ca sunt cel mai mare !"
Broscuta" Ia sa te aud ursule, care este prima ta dorinta ?"
Ursul: " Vreau ca toti ursii din padure sa fie femele, in afara de
mine!"
Broscuta : "Nici o problema! Si tu, iepurasule , ce iti doresti ?"
Iepurasul: " Eu vreau o casca de motociclist ."
Ursul uitandu-se mirat la iepuras: " Esti un mare prost, stii ? "
Broscuta: " Nici o problema, uite-ti casca. Si tu, ursule, care este a
doua ta dorinta?"
Ursul : " Vreau ca toti ursii din padurile vecine sa fie femele. "
Broscuta : " Nici o problema! Iepurasule care este a duua dorinta a ta ?"
Iepurasul: "Eu vreau o motocicleta de inaltimea mea, super puternica, ultra
turbo. "
Broscuta : " Poftim. "
Ursul uitandu-se cu mirare la iepuras : " Nu, dar ori o faci intentionat ori
esti extraordinar de prost ...? "
Broscuta :" Bun, acum gata cu cearta, hai sa terminam cu dorintele ."
Ursul: "Ultima mea dorinta este ca toti ursii din univers sa fie femele, in
afara de mine ! "
Broscuta : " Dorinta iti este indeplinita, ursule . Iar, tu iepurasule,
care este ultima ta dorinta ? "
Iepurasul isi pune casca, urca pe motocicleta sa, demareaza in tromba si tipa,
intorcandu-se : " Vreau ca ursul sa fie Homosexual !"

ION SI DUMNEZEU


Satul era amenintat de viitura. Toata lumea alerga disperata sa-si salveze
bunurile si pe ei insisi din calea prapadului, numai Ion, mai credincios din
fire, nu se agita deloc. Vecinii lui il intreaba:
- Ce faci, Ioane? Nu vezi ca vin apele peste noi?!? Fugi, salveaza-te!
- Nici nu ma gandesc! Eu stau aici cuminte, ca ma salveaza Dumnezeu...
Zis si facut. Vin suvoaiele peste sat. Ion, se urca pe acoperisul casei si sta
si asteapta. Un grup de oameni trece pe langa casa lui intr-o barca de salvare.
- Ce faci, Ioane, acolo sus? Sari in barca, ca ai sa te ineci!
- Nu, raman aici! Dumnezeu e mare si puternic si ma va salva!
- Treaba ta!
Mai sta ce mai sta, trece si cea de-a doua barca pe langa el.
- Hai, Ioane, sari in barca si salveaza-te!
- Nu, nu! Dumnezeu e mare si ma va salva!
- Ma, Ioane, esti nebun, hai odata, ca te ia apa!
- Nu!
Pleaca si a doua barca. La cea de a treia barca, povestea se repeta.
Apoi, Ion moare inecat si ajunge in Rai. Ajuns la portile Raiului, furios nevoie
mare, bate cu putere si cere sa fie lasat sa vorbeasca cu Dumnezeu.
- Pai bine, Doamne! Eu ma rog atata la tine... iti dau toata increderea
mea si tu ma lasi sa mor?!?
- Cum ziceai ca te cheama? intreaba Dumnezeu.
- Ion.
Cauta Dumnezeu in registrul lui si gaseste numele lui Ion.
- Mai, Ioane, nu stiu cum sa-ti spun... dar la mine aici scrie ca ti-am
trimis trei barci!

BARBATI SI NEVESTE...

Moare toata lumea de pe pamant si se duce in Rai. D-zeu vine si spune:
- Vreau ca barbatii sa formeze doua cozi. Una cu barbatii care in timpul
vietii si-au dominat nevestele si una cu barbatii care au fost dominati de ele.
Iar nevestele sa plece cu Sf. Petru.
Zis si facut. Cand D-zeu se uita din nou, femeile plecasera si barbatii
formasera doua linii. Coada celor dominati de neveste avea peste 100 km, iar
coada celor care isi dominasera nevestele era compusa dintr-un singur om.
D-zeu se enerva:
- Ar trebui sa va fie rusine! V-am creat dupa chipul si asemanarea mea si v-ati
lasat tinuti sub papuc! Priviti-l pe singurul meu fiu care a stiut sa stea
drept si m-a facut sa fiu mandru de el! Spune-le, fiul meu, cum ai reusit sa
fii singurul barbat din aceasta coada?
- Nu stiu, nevasta-mea m-a pus sa stau aici ...



UN SOT HOTARIT ...


Sotul tocmai termina de citit " Barbatul casei " o carte care ii invata pe
barbati cum sa se impuna in relatia cu sotia . Vine direct la nevasta-sa si
proptindu-se in fata ei, zice :
- De acum inainte sa-ti intre in cap ca eu sunt barbatul in casa asta si
cuvantul meu e lege !!! Ai inteles ??? Asa . Acum vreau sa-mi prepari cina, sa
ma servesti, dupa care vreau ceva la desert. Dupa ce mananc, te duci sa-mi
pregatesti baia, ca sa ma relaxez . Si dupa baie, ghici cine ma imbraca si imi
face freza !!??
Nevasta zice :
- Cei de la pompe funebre .

No comments: